سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توسعه اپلیکیشن های اندرویدی

درس1: درس گرفتن از شکست
به یاد داشته باشید که موفقیت یک شبه بدست نمی‌آید. شما ممکن است برنامه‎‌هایی بسازید، اما در جذب مخاطب موفق نباشید، ناامید نشوید و از شکست خود درس بگیرید. سعی کنید در ایده‌های خود برای برنامه‌سازی نیازهای انسانی را درنظر بگیرید. خلاق باشید و برنامه‌ای جذابف چالش برانگیز و سرگرم کننده بسازید.


درس2: شناخت داشتن نسبت به مارکت اندروید
اندروید بازار بزرگتری نسبت به IOS دارد اما مخاطبان IOS هزینه بیشتری را خرج می‌کنند. برنامه‌های پیام‌رسان بسیار محبوب هستند، اما در صدر برنامه‌های دانلودشده، بازی‌های رایگان قرار دارد. چین، هند، برزیل و روسیه در صدر کشورهای مشتری‌های برنامه‌های اندرویدی قرار دارند. با این وجود می‌خواهیم در مورد برنامه(اپلیکیشن) تصویر پس زمینه‌ای صحبت کنیم که فروش بسیار خوبی داشته است و نکات لازم برای ایجاد آن را بیان کنیم. اولین نکته این است که پس‌زمینه‌های زنده از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. نکته دوم این است که برنامه شما اندروید پایینی (مثل 2?1 ) داشته باشد تا بتوانید جامعه هدف خود را گسترش دهید.

باید دقت داشته باشید که اکثر پس‌زمینه‌های زنده عرضه‌شده در موضوع آب و هوا هستند. به همین دلیل باید به دنبال چیز متفاوت‌تری باشید، چیزی که باعث خنده روی لبان مخاطب شود. ایجاد قابلیت شخصی‌سازی می‌تواند میزان محبوبیت پس‌زمینه شما را افزایش دهد. آنچه ما ساختیم و بسیار موفقیت آمیز بود،


دارای ویژگی‌های زیر است:

12 اوشی متفاوت برای انتخاب کردن
محتویات رایگان و قابل خرید
آپدیت کردن وضعیت آب و هوا
همگام‌سازی داده
خصوصیات فصلی
سورپرایزهای زیاد
گربه نینجا

ادامه مطلب....